مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 08:502020-04-18اقتصادي

توسعه شبکه و پست های برق منطقه کالپوش میامی


مدیر توزیع برق شهرستان میامی از احداث پنچ هزار متر شبکه فشار متوسط و نصب پنج ایستگاه عمومی در روستاهای منطقه کالپوش برای تأمین برق متقاضیان جدید خبر داد.

- عباسعلی اسماعیلی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در میامی از احداث پنچ هزار متر شبکه فشار متوسط و نصب پنج ایستگاه عمومی برای روستاهای نام نیک، باغچه، کوهان، هونستان و عباس آباد منطقه کالپوش برای تأمین برق متقاضیان جدید خبر داد.

وی با عنوان این که این طرح ازجمله برنامه های پیش بینی شده برای سال جاری است، گفت: احداث خط 20 کیلوولت هوایی برای افزایش قابلیت اطمینان شبکه و رینگ خطوط اراضی بکران، ایجاد شبکه فشار ضعیف هوایی شهرک جدید حسین آباد کالپوش، دایر کردن شبکه روشنایی ویژه برخی معابر در شهرستان، اصلاح و بهسازی شبکه ها به منظور افزایش پایداری خطوط برق رسانی و رفع نقاط خطرآفرین، تبدیل شبکه های فرسوده سیمی به کابل خودنگهدار و تعویض لوازم اندازه گیری تعدادی از مشترکان از دیگر برنامه هایی است که برای سال 99 برنامه ریزی شده تا اجرایی شوند.

مدیر توزیع برق شهرستان میامی به اجرای پروژه های اصلاح و بهینه سازی، توسعه و احداث و روشنایی معابر مربوط به سال 98 اشاره و اظهار کرد: در سال قبل، 107 پروژه عمرانی برق رسانی با صرف اعتباری به مبلغ 33 میلیارد و 420 میلیون ریال در این شهرستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه شبکه و پست های برق منطقه کالپوش میامی

توسعه شبکه و پست های برق منطقه کالپوش میامی