مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 10:002020-04-18اقتصادي

20هزار قلم کالای پزشکی به بیمارستان های آذربایجان غربی اهدا شد


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه از اهدای 20 عزار قلم کالای پزشکی به بیمارستانهای استان توسط اتاق بازرگانی ارومیه و بخش خصوصی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، حسن انتظار در این زمینه اظهارکرد: در بخش اول اهدای کمک های بخش خصوصی استان به مدافعان سلامت تا کنون بیش از 20 هزار قلم کالای پزشکی اعم از تب سنج، اکسی متر، دستکش معاینه، لباس یک بار مصرف پزشکی، شیلد صورت و ماسک به بیمارستان های استان اهدا شده است.

وی با بیان اینکه از روزهای ابتدایی آغاز این بیماری فعالین بخش خصوصی کشور با راه اندازی کمپین نفس فعالیت های خود را برای مقابله با بیماری کرونا را آغاز کردند گفت: در بخش اول این پویش در آذربایجان غربی شش تب سنج لیزری و اکسی متر، 20 هزار شیلد صورت، چهار هزار جفت دستکش معاینه، 800 عدد ماسک ویژه پزشکی و 400 عدد لباس یک بار مصرف به بیمارستان های پیرانشهر و خوی اهدا شده است.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ارومیه با بیان اینکه در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی برای مقابله با کرونا ویروس خط های تولید محصولات پزشکی استان بصورت 24 ساعته در حال فعالیت هستند، افزود: هم اکنون سه واحد تولیدی الکل طبی، یازده واحد تولید محلول های بهداشتی، 10و احد تولید ماسک و یک و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20هزار قلم کالای پزشکی به بیمارستان های آذربایجان غربی اهدا شد

20هزار قلم کالای پزشکی به بیمارستان های آذربایجان غربی اهدا شد