مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 11:552020-04-18سياسي

استاندار خراسان رضوی: مجاهدان اقتصادی همانند رزمندگان نباید خسته شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز شنبه استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم حسینی در جلسه شورای هماهنگی معین های اقتصاد مقاومتی استان، افزود: در سال گذشته هماهنگی کاملی با ائمه جمعه، نمایندگان مجلس و رییسان دادگستری ها شکل گرفت که به لطف امام رضا (ع) شاهد برخورداری همدلی مثال زدنی در بین ارکان مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی هستیم.

وی اضافه کرد: با شیوع ویروس کرونا، کشور و به تبع آن خراسان رضوی تحت تاثیر آن قرار گرفت اما در مجموع سال گذشته استان کارنامه بسیار موفقی از خود به جا گذاشت، به نحوی که اکنون حدود 28 درصد از معین های اقتصادی درگام پنجم و ششم خود که اجرای برنامه هاست قرار دارند.

استاندار خراسان رضوی گفت: تاکنون 186 معین اقتصاد مقاومتی در قالب الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی مسوولیت توسعه شهرستان ها و آبادانی روستاها را برعهده گرفته اند که اقدام ارزشمندی به شمار می رود.

رزم حسینی با اشاره به گذشت یک سال از آغاز فعالیت نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی افزود: دبیر این نهاد به همراه مجموعه خود همانند یک مجاهد سختکوش در حوزه اقتصادی شبانه روز در حال فعالیت است که نشان از پیگیری کار و سماجت در اجرای سیاست های مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی استان دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار خراسان رضوی: مجاهدان اقتصادی همانند رزمندگان نباید خسته شوند

استاندار خراسان رضوی: مجاهدان اقتصادی همانند رزمندگان نباید خسته شوند