مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 12:052020-04-18سياسي

پاسخ رییس دیوان محاسبات به انتقادات از گزارش 4.8 میلیارد ارز برای واردات


رییس دیوان محاسبات کشور در بیانیه ای تاکید کرده است: در گـزارش این دیوان و خلاصه قرائت شده در صحن علنی مجلس، هیچ گونه اشاره ای به گم شدن حتی یک دلار نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ رییس دیوان محاسبات کشور در واکنش به اظهارات دولتمردان به گزارش سایت قطره و به نقل ازتفریغ بودجه 97 بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم ملّت شریف ایران اسلامی باسلام و آرزوی تندرستی؛ پیرو قرائت گزارش تفریغ بودجه سال 1397 در صحن علنی مجلس شورای اسلامی، رییس محترم جمهوری اسلامی ایران، بر اساس اطلاعات نادرست ارائه شده به ایشان مطالبی در نقد و ردّ محتوای گزارش این دیوان در بخش حسابرسی عملکرد ارز تخصیصی 4200 تومانی برای واردات کالاهای اساسی و غیراساسی بیان نمودند.

به دنبال آن برخی از اعضای کابینه و بویژه مسئولین بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه نیز با انتشار اخبار و بیانیه های بی بنیان، به تشویش اذهان عمومی پرداختند.

تیتر خودساخته و هدفمند " گم شدن دلارها " را جعل کردند و سپس آن را 100% غلط شمردند! توپخانه رسانه ای دولتیان هم همچنان در حال بمباران افکار عمومی است.

لذا در راستای صیانت از بیت المال و حفظ کیان دستگاه های نظارتی که ملجاء مردم به عنوان صاحبان اصلی بیت المال است، بیش از این سکوت و نجابت حرفه ای را جایز نمی داند و جهت تنویر افک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ رییس دیوان محاسبات به انتقادات از گزارش 4.8 میلیارد ارز برای واردات

پاسخ رییس دیوان محاسبات به انتقادات از گزارش 4.8 میلیارد ارز برای واردات