مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 12:562020-04-18سياسي

مصادیق کمک به آسیب دیدگان از کرونا تعیین می شود


استاندار ایلام با اشاره به اینکه مصادیق کمک به آسیب دیدگان از کرونا تعیین می شود، گفت: ایلامی ها همیشه در امور خیر پیشگام بوده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، قاسم سلیمانی دشتکی ظهر شنبه در نشست فوق العاده ستاد استانی مبارزه با کرونا با موضوع پویش امید و همدلی که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به پیام مقام معظم رهبری در کمک به افرادی که بر اثر بیماری کرونا زندگی برای آنها سخت شده باید برنامه های کمک به این افراد آسیب دیده هر چه سریع تر و بهتر اجرا شود.

وی با اشاره به این مهم که ایلامی ها همواره در امور خیریه پیشگام بوده اند، اضافه کرد: خوشبختانه مردم خیر و نیکوکار استان، ارگان ها نهادها و اتاق بازرگانی استان و امام جمعه محترم استان با به راه انداختن پویش امید و همدلی پیش دستی کردند و سیل مهربانی ها را چون حوادث و بزنگاه های مختلف زودتر از دیگر نقاط کشور به راه انداختند.

سلیمانی دشتکی در ادامه ضمن تشکر از نماینده محترم ولی فقیه در استان به خاطر مشارکت قوی در ستاد استانی مبارزه با کرونا و پیشنهاد پویش امید و همدلی گفت: در راستای کمک به آن دسته از افرادی که در اثر بیماری کرونا شغل خود را از دست داده و یا شرایط سختی بر زندگی آنها تحمیل شده است اقدامات خوبی صورت گرفته است که انشاءال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصادیق کمک به آسیب دیدگان از کرونا تعیین می شود

مصادیق کمک به آسیب دیدگان از کرونا تعیین می شود