مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 فروردین 1399 ساعت 14:402020-04-18اقتصادي

بهره برداری از اولین فروشگاه شرکت تعاونی مصرف روستایی در تایباد


رییس اداره تعاون روستایی تایباد گفت: با رویکرد جدید سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی در خصوص فعالیت فروشگاه های تعاونی مصرف روستایی، اولین فروشگاه در روستای سعدآباد، - ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره تعاون روستایی تایباد گفت: با رویکرد جدید سازمان تعاون روستایی خراسان رضوی در خصوص فعالیت فروشگاه های تعاونی مصرف روستایی، اولین فروشگاه در روستای سعدآباد، شهر کاریز در بخش مرکزی این شهرستان به بهره برداری رسید.

باقر خدادادی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: این فروشگاه تعاونی مصرف روستایی با هدف بهره مندی روستاییان و اقشار آسیب پذیر از کالاهای اساسی افتتاح شده و فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی با اشاره به طرح مشارکت روستاییان در افتتاح این شرکت تعاونی افزود: یکی از مهم ترین دستور کارها و اولویت های شبکه تعاون روستایی در سال 99 راه اندازی این فروشگاه ها در روستاهاست که در همین راستا اولین فروشگاه به همت هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت تعاونی روستایی سعدآباد تجهیز و به بهره برداری رسید.

خدادادی بیان کرد: در شرایطی که دولت به دنبال ثبات و تنظیم قیمت هاست، نقش زنجیره توزیع، اهمیت بیشتری پیدا می کند؛ در این راستا مکاتبات مختلفی با اداره صمت برای تأمین کالاهای اساسی و مورد نیاز قشر آسیب پذیر و متوسط در شهرستان انجام شده و توافق های ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از اولین فروشگاه شرکت تعاونی مصرف روستایی در تایباد

بهره برداری از اولین فروشگاه شرکت تعاونی مصرف روستایی در تایباد