مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 05:062020-04-19فناوري

اولین پارک هوشمند کودک ایران در سمنان آماده بهره برداری است


سیدمحمد ناظم رضوی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: پارک هوشمند سمنان به صورت سرپوشیده و در محیط کروی شکل در ورودی بوستان کوشمغان قرار دارد و می تواند به یکی از پرطرفدارترین اماکن بازی ویژه کودکان قرار گیرد.

وی افزود: امروز خانه ها به صورت آپارتمانی است و پیشرفت فناوری هایی مانند گوشی همراه هوشمند باعث شده کودکان در خانه و بدون تحرک با ابزارهایی مانند تبلت و گوشی هوشمند سرگرم شوند و این پارک هوشمند یک محل بازی ترکیبی است که علاوه بر ایجاد تحرک با استفاده از فن آوری های نوین و با تاکید بر استفاده از گوشی تلفن همراه و تبلت، بازی های متنوع ، جذاب و آموزنده ای را برای کودکان فراهم کند.

وی ادامه داد: بازی های واقعیت مجازی در پارک هوشمند سمنان با تاکید بر آموزش های شهروندی فرهنگی و علمی برای کودکان طراحی شده و در بخشی نیز بازی ورزشی درنظرگرفته شده است.

شهردار سمنان گفت: روش بازی ها در این پارک به گونه ای است که در ابتدا نرم افزاری کم حجم بر روی تلفن همراه و یا تبلت کودک نصب می شود و پس از ورود به پارک مراحل مختلف را طی می کند، در مرحله اول وارد جنگلی با 10 حیوان می شود که به شکل فیزیکی ساخته شده است و زمانی که کودک دوربین گوشی را به سمت این حیوانات می گیرد آن حیوان به شکل سه بعدی حاضر می شود و شروع به معرفی خود و صحبت کردن با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین پارک هوشمند کودک ایران در سمنان آماده بهره برداری است

اولین پارک هوشمند کودک ایران در سمنان آماده بهره برداری است