مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 05:062020-04-19اقتصادي

ویروس کرونا برنامه های رونق گردشگری همدان را محدود کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حسین قراباغی صبح یکشنبه در کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر همدان با اشاره به کسب وکار فعالان حوزه گردشگری، اظهار کرد: متأسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا، حوزه گردشگری به شدت متضرر شده و فعالان این عرصه، چشم امیدشان به دولتمردان و مدیریت شهری است که امیدواریم بتوانیم این قشر زحمتکش را یاری دهیم.

وی گفت: مدیریت شهری همدان در راستای حمایت فعالان حوزه گردشگری، تخفیف و بخشودگی های عوارض در حوزه اختیارات خود را لحاظ کرده است.

قراباغی با اشاره به پیگیری شورای شهر همدان در زمینه توسعه گردشگری سلامت در سال های گذشته، یادآور شد: سال 1398 اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفت اما لازم است بودجه قابل توجهی برای تقویت بخش گردشگری سلامت، لحاظ شود.

وی تکمیل بیمارستان نیمه کاره اکباتان را یکی از مباحث کمکی به بخش گردشگری سلامت دانست و افزود: مطالبه گری در حوزه سلامت و بهداشت شروری است و باید مورد توجه متولیان امر قرار گیرد.

رییس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر همدان با توجه به اینکه بخشی از بنای تاریخی عمارت جنانی تخریب شده است، افزود: احیا و حفظ این بنا از دغدغه ها و مطالبات شهروندان محسوب می شود که نیازمند توجه ویژه مسئولان امر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویروس کرونا برنامه های رونق گردشگری همدان را محدود کرد

ویروس کرونا برنامه های رونق گردشگری همدان را محدود کرد