مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 06:002020-04-19اجتماعي

درخواست جامعه باستان شناسی از وزیر در زمان کرونا


جامعه باستان شناسی ایران در نامه ای به وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خواستارِ «حفظ سلامت و حراست از آثار و محوطه های باستانی در زمان شیوع ویروس کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی» شد.

- جامعه باستان شناسی ایران در نامه ای به وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خواستارِ حفظ سلامت و حراست از آثار و محوطه های باستانی در زمان شیوع ویروس کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با انتشار خبرهای مختلفی که از آسیب به بناهای تاریخی و تخریب هایی حکایت داشتند که توسط سودجویان با استفاده از خلوتی روزهایی که برای توقف انتقال زنجیره کرونا در سراسر کشور پیش آمده بود، انجام می شد، نخست تعدادی از مسوولان و کارشناسان پیشکسوت میراث فرهنگی از این وزارتخانه درخواست توجه به بناها و محوطه های تاریخی را داشتند، حتی متولیان پایتخت نشین در فراخوانی از مردم درخواست کردند هر جا با این تخریب ها و آسیب ها مواجه شدند، به اداره کل میراث فرهنگی استان تهران اطلاع دهند.

تا امروز که جامعه باستان شناسی نیز در نامه ای جداگانه به وزیر میراث فرهنگی درخواست کرده راه بر فرصت طلبان بسته شود و با بهره گیری از امکانات موجود و پایش محوطه های تاریخی از وقوع آسیب های بیشتر جلوگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست جامعه باستان شناسی از وزیر در زمان کرونا

درخواست جامعه باستان شناسی از وزیر در زمان کرونا