مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 07:152020-04-19سياسي

تصمیم ناعادلانه شورای عالی کار لطمه جبران ناپذیر بر روند تولید دارد


منتخب مردم ملکان در مجلس یازدهم طی نامه ای به رییس جمهور تصریح کرد: تصمیم ناعادلانه شورای عالی کار در تعیین مزد کارگران می تواند لطمه ای جبران ناپذیر بر روند تولید داشته و چه بسا ترمز جهش تولید در آغاز مسیر باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه پارلمانی خبرگزاری فارس، سید علی موسوی منتخب مردم ملکان در مجلس یازدهم شورای اسلامی طی نامه ای به رییس جمهور عنوان کرد که  تصمیم ناعادلانه شورای عالی کار در تعیین مزد کارگران می تواند لطمه ای جبران ناپذیر بر روند تولید داشته و چه بسا ترمز جهش تولید در آغاز مسیر باشد.

متن این نامه به شرح زیر است: جناب آقای دکتر روحانی  ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران  سلام علیکم  استحضار دارید که رهبر معظم انقلاب با تأکیدی چندباره بر اولویت اول کشور یعنی اقتصاد، شعار سال 99 را جهش تولید بیان نمودند و امروز که این مرقومه را تقدیم میدارم یک ماه از سال گذشته ولی متاسفانه برنامه و افق روشنی از سوی دولت شما در خصوص شعار سال مشاهده نمی شود.

در شرایطی که بحران شیوع ویروس کرونا بسیاری از امور را تحت تأثیر خود قرار داده است، اضطرار ناشی از بروز این بحران نباید مسئولان کشور را از برنامه ریزی و پیگیری مسائل اصلی کشور باز دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم ناعادلانه شورای عالی کار لطمه جبران ناپذیر بر روند تولید دارد

تصمیم ناعادلانه شورای عالی کار لطمه جبران ناپذیر بر روند تولید دارد