مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 07:402020-04-19سياسي

دریافت بیش از 10 هزار گزارش مربوط به تخلفات کرونا از سراسر کشور


مشاور ستاد ملی کنترل کرونا در امور مشارکت های بین بخشی و پویش های مردمی از دریافت بیش از 10 هزار گزارش مربوط به تخلفات کرونا از سراسر کشور در سامانه سجام خبر داد.

- مشاور ستاد ملی کنترل کرونا در امور مشارکت های بین بخشی و پویش های مردمی از دریافت بیش از 10 هزار گزارش مربوط به تخلفات کرونا از سراسر کشور در سامانه سجام خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام روابط عمومی سازمان غذا و دارو، دکتر محمد علی زنگانه در نامه ای به وزیر بهداشت و رییس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا از دریافت بیش از 10 هزار گزارش مربوط به تخلفات کرونا از سراسر کشور در سامانه سجام خبر داد و همچنین گزارش کاملی با موضوع تخلفات کرونا از سراسر کشور به تفکیک تعداد و موضوع تخلفات و موارد رسیدگی ارائه داده و تاکید کرد که گزارش تخلفات کرونا توسط دادستان های سراسر کشور در دست پیگیری و اقدام است.

در متن نامه دکتر محمدعلی زنگانه خطاب به دکتر سعید نمکی آمده است: احتراماً؛ باتوجه به ضرورت نظارت بر رعایت راهنماهای بهداشت محیطی در نانوایی ها، جایگاه های سوخت، فروشگاه های زنجیره ای (به عنوان مراکز پرخطر که از ابتدای شروع بیماری کرونا تاکنون دایر بوده اند) و معرفی انبارهای احتکارهای کالاهای سلامت محور مورد نیاز مردم و نظام سلامت؛ از سامانه جامع ارتباطات مردمی موسوم به سجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت بیش از 10 هزار گزارش مربوط به تخلفات کرونا از سراسر کشور

دریافت بیش از 10 هزار گزارش مربوط به تخلفات کرونا از سراسر کشور