مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 08:302020-04-19اقتصادي

لذت خرید اینترنتی در حریم امن خانه


در شرایط فعلی با توجه به وضعیت بیمارستان ها و مراکز درمانی در جهت کمک به پزشکان و قهرمانان سلامت، از بهترین راهکارها کاهش تردد در سطح شهر بوده و اینکه سعی کنیم ماندن در خانه را به حداکثر برسانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام فروشگاه اینترنتی فافا، سوالی که در اینجا مطرح است این است که برای فراهم کردن نیازهای خود و خریدهایی که از پیش برای آنها برنامه ریزی کرده بودیم، چه راه حلی وجود دارد؟ آیا باید مساله حفظ سلامت خودمان و عزیزانمان را نادیده گرفته و با قبول ریسک بالا به خرید حضوری برویم؟ فروشگاه اینترنتی شهر فافا با 21 سال سابقه خدمت رسانی به شما عزیزان در زمینه ارائه انواع کالاهای دیجیتال مانند لپ تاپ، ذخیره سازها، تلفن هوشمند، گجت هوشمند و .

، در این شرایط نیز در کنار شما است و به منظور اجرای وظایف اجتماعی که بر عهده دارد، در این ایام نیز همچنان خدمات رسانی می کند تا بتوانید در حریم امن خانه و با آرامش خیال، لذت خرید اینترنتی را بیش از پیش تجربه کنید.

شما عزیزان مانند قبل می توانید کالای دیجیتال مورد نظر خود را سفارش داده و اطمینان داشته باشید که کاملا با رعایت اصول بهداشتی و در سریع ترین حالت ممکن، در هر نقطه از کشور، درب منزل تحویل می گیرید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لذت خرید اینترنتی در حریم امن خانه

لذت خرید اینترنتی در حریم امن خانه