مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 08:362020-04-19بين الملل

هیأت منطقه کردستان برای مذاکره درباره کابینه جدید وارد بغداد شد


یک هیأت عالی رتبه از منطقه کردستان عراق، امروز به منظور رایزنی درباره چند پرونده از جمله ترکیب کابینه جدید عراق وارد بغداد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک منبع آگاه سیاسی از ورود هیأت مذاکره کننده منطقه کردستان به بغداد خبر داد.

وی در گفت وگو با بغداد الیوم تصریح کرد: شیخ جناب وزیر دارایی در دولت منطقه کردستان در رأس این هیأت، امروز (یک شنبه – 19 آوریل) وارد بغداد شد تا با مقامات سیاسی کشور درباره پرونده های تشکیل دولت جدید، بودجه، صادرات نفت و.

رایزنی کند.

بر اساس این گزارش، داره رشید وزیر برنامه ریزی، خالد شوانی وزیر امور منطقه کردستان، امید صباح رییس دفتر هیأت دولت از دیگر اعضای این هیأت مذاکره کننده کُرد هستند.

شبکه المیادین لبنانی نیز اعلام کرد که هیأت منطقه کردستان در این دور از مذاکرات با بغداد همچنان بر شروط خود که طی مذاکره در زمان تشکیل دولت عادل عبدالمهدی طرح کرده بود، باقی خواهد ماند و با دولت درباره استحقاقات مالی خود و مسأله کاهش تولید نفت گفت وگو خواهد کرد.

دیار برواری عضو فراکسیون حزب دموکرات کردستان، دیروز درباره سهم کُردها در دولت جدید عراق گفته بود که 3 تا 4 کرسی وزراتی به کُردها خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیأت منطقه کردستان برای مذاکره درباره کابینه جدید وارد بغداد شد

هیأت منطقه کردستان برای مذاکره درباره کابینه جدید وارد بغداد شد