مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 08:402020-04-19سياسي

مردم خواهان بررسی تخلفات تفریغ بودجه 97 از سوی قوه قضاییه هستند


دیوان محاسبات در گزارش تفریغ بودجه 97 به صراحت اسامی فرد یا شرکت های دریافت کننده ارز را اعلام کرده است لذا مردم از قوه قضاییه می خواهند که سریعا به تخلفات دولت رسیدگی کند.

- ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف آباد در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با انتقاد از موضع دولت در رد گزارش تفریغ بودجه سال 97 اظهار داشت: مردم بعد از قرائت گزارش تفریغ بودجه 97 در مجلس به دلیل حیف و میل زیاد ارز و بودجه کشور از دولت ناراحت بوده و خواستار بررسی دقیق و موشکافانه ابعاد مختلف این گزارش از سوی قوه قضاییه هستند.

وی افزود: جزییات گزارش تفریغ بودجه 97 موجب بازتاب زیاد و منفی در جامعه شده و مردم عملا از قوه مجریه سلب اعتماد کردند.

** لزوم برخورد با تخلفات تفریغ بودجه 97 نماینده نجف آباد در مجلس تصریح کرد : مردم می گویند اگر دیوان محاسبات اشتباه کرده است افکار عمومی هم از آن سب اعتماد می کند و دیگر کسی نمی تواند پاسخگوی اقدامات و گزارشات و خروجی این دیوان باشد ولی اگر گزارش تفریغ بودجه 97 صحیح باشد دولت تخلف بزرگی مرتکب شده و مردم به قوه مجریه اعتمادی نخواهند داشت.

ابوترابی اظهار داشت: دیوان محاسبات در گزارش قرائت شده اش از تفریغ بودجه 97 به صراحت اعلام کرده اسامی فرد یا شرکت های دریافت کننده ارز چه کسانی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم خواهان بررسی تخلفات تفریغ بودجه 97 از سوی قوه قضاییه هستند

مردم خواهان بررسی تخلفات تفریغ بودجه 97 از سوی قوه قضاییه هستند