مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 09:002020-04-19سياسي

جشن های گلریزان با حفظ فاصله اجتماعی برگزار می شوند


رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به لزوم کاهش جمعیت کیفری زندان ها به عنوان یکی از اولویت های پیش روی قوه قضاییه، گفت: لازم است که معین های اقتصادی از باب مسئولیت اجتماعی که دارند، - ایسنا/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به لزوم کاهش جمعیت کیفری زندان ها به عنوان یکی از اولویت های پیش روی قوه قضاییه، گفت: لازم است که معین های اقتصادی از باب مسئولیت اجتماعی که دارند، در زمینه کمک به آزادی مددجویان جرائم غیرعمد همکاری لازم را داشته باشند.

یدالله موحد صبح امروز 31 فروردین ماه در جلسه هیات امنای ستاد دیه استان کرمان اظهار کرد: در شرایط کنونی با وجود وضعیت فوق العاده ناشی از بیماری کرونا بسیاری از مددجویان جرائم غیرعمد در مرخصی هستند.

وی با اشاره به این مطلب که فضای امسال برای برگزاری جشن های گلریزان با فضای سال های قبل کاملا متفاوت است، تاکید کرد: در این رابطه باید به دنبال تجربیات و راهکارهای جدید باشیم تا کمک های مردمی برای آزادی مددجویان جرائم غیرعمد محقق شود.

رییس هیات امنای ستاد دیه استان کرمان ضمن تاکید بر این مطلب که بهره مندی از فضای مجازی یکی از راهکارهای پیش رو است اما به یقین نمی تواند تاثیری به مانند جشن های گلریزان را داشته باشد، خاطرنشان کرد: برگزاری جشن های گلریزان با حضور حداقلی خیران و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن های گلریزان با حفظ فاصله اجتماعی برگزار می شوند

جشن های گلریزان با حفظ فاصله اجتماعی برگزار می شوند