مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 09:052020-04-19فرهنگي

شرطی که تلویزیون برای تبلیغ اکران اینترنتی فیلم ها گذاشت


ساترا اعلام کرد اگر فیلم های سینمایی در رسانه های صوت و تصویر داخلی به نحو غیرانحصاری اکران شوند، می توانند از ظرفیت تبلیغات در صدا و سیما بهره مند شوند.

- ، سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا)، وابسته به صدا و سیما، در بیانیه ای، شرایط پخش آگهی تلویزیونی برای اکران اینترنتی فیلم های سینمایی را مشخص کرد.

در متن بیانیه ساترا آمده است: در روزهایی که کشور و جهان با معضل بیماری کرونا روبه رو است، صنعت سینما نیز از این مسئله متأثر شده است.

ضرورت رعایت فاصله گذاری اجتماعی، منجر به اکران نشدن فیلم های سینمایی در سالن های سینما شده که می تواند منجر به لطمه جدی به تولیدکنندگان فیلم شود.

در این شرایط، اهمیت رسانه های صوت و تصویر به عنوان بستری برای نمایش و اکران فیلم های سینمایی، بیش از پیش خود را نشان می دهد.

خانواده رسانه های صوت و تصویر می توانند به بهترین نحو از این فرصت استفاده کنند و در راستای رسیدن به سهم حداکثری محتوای ایرانی گام بردارند.

همچنین در صورت تجربه موفق اکران فیلم های سینمایی در سامانه های برخط ممکن است اکران فیلم های سینمایی در آینده نزدیک دستخوش تغییر شود.

ساترا به عنوان نهاد تنظیم گر این حوزه ضمن استقبال از اکران فیلم های سینمایی از طریق سامانه های صوت و تصویر کشور، همچنین با محترم شم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرطی که تلویزیون برای تبلیغ اکران اینترنتی فیلم ها گذاشت

شرطی که تلویزیون برای تبلیغ اکران اینترنتی فیلم ها گذاشت