مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 09:102020-04-19ورزشي

هدفم تداوم موفقیت هاست/ استعدادیابی باید ادامه داشته باشد


حسین رضازاده سرپرست انجمن پارا وزنه برداری درباره اهداف این انجمن توضیحاتی ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین رضازاده سرپرست انجمن پارا وزنه برداری کشورمان در گفتگو با وب سایت فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین بیان کرد: در سال های گذشته از طریق اردوهای مشترک یا حضور در مسابقات مختلف بین المللی از نزدیک، تمرینات و فعالیت ملی پوشان پارا وزنه برداری را دیده بودم و با توجه به اینکه به گونه ای با آنها هم رشته هستم، سرپرستی انجمن را پذیرفتم تا توفیق خدمت به جامعه ورزش جانبازان و معلولین را داشته باشم.

پارا وزنه برداری از رشته های عنوان دار ورزش ایران است وی ادامه داد: پارا وزنه برداری از رشته های عنوان دار و صاحب مدال ورزش ایران در میادین جهانی، بین المللی و آسیایی است.

ما هم تلاش می کنیم با کمک مسئولان کمیته ملی پارالمپیک، فدراسیون و پیشکسوتان این رشته برنامه ریزی دقیقی را در راستای تداوم موفقیت تیم ملی و انجمن داشته باشیم.

برای رشد بخش بانوان برنامه ریزی خواهیم کرد رضازاده افزود: خوشبختانه سال گذشته با زحمات مسئولان فدراسیون و انجمن، بخش بانوان راه اندازی و مسابقات قهرمانی کشور آن برگزار شد و به طور حتم هم برنامه ریزی دقیقی خواهیم داشت تا پارا وزنه برداری بانوان رشد و گسترش داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدفم تداوم موفقیت هاست/ استعدادیابی باید ادامه داشته باشد

هدفم تداوم موفقیت هاست/ استعدادیابی باید ادامه داشته باشد