مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 09:262020-04-19اقتصادي

روایتی از مهاجرت معکوس کارآفرینی که تولید را در«ظفرآباد» رونق داد


اشتغال و کسب درآمد برای هر فرد به عنوان یکی از مهم ترین دغدغه های زندگی به شمار می رود و با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه محقق شدن آن امری بسیار ضروری است تا بتوان با مشکلات کمتری روزگار خود را گذراند و نیازهای زندگی روزمره را تأمین کرد.

مهاجرت معکوس از شهر به روستا برای تولید در یکی از روستاهای بخش مرکزی دلفان، منزل یکی از بانوان کارآفرین به یک کارگاه تولیدی پوشاک و البسه تبدیل شده است که علاوه بر اینکه روستا به یک کارگاه اقتصادی تبدیل شده برای 20 نفر از بانوان روستا نیز شغل ایجاد شده است.

وقتی پستی و بلندی ها مانع از رسیدن به هدف نمی شود خانم ملکی ساکن روستای ظفر آباد است که پیش از اینکه در محل زندگی خود این کارگاه را راه اندازی کند بیش از 7 سال در پایتخت صاحب یک تولیدی پوشاک بود و با پیشنهاد اطرافیان و با هدف رونق تولید در زادگاهش، مهاجرت معکوس را به کار می برد و تجربیات چندین ساله خود را با هدف ایجاد اشتغال برای نزدیکان خود به روستایش می آورد.

چند ماهی از ایجاد کارگاه تولیدی خانم ملکی نگذشته بود که در یک حادثه، به علت اتصالات برق کارگاه طعمه حریق می شود و تمامی تجهیزات و لوازم کارگاه در کمتر از یک ساعت در بین شعله های آتش از بین می رود و آرزوهای این بانوی دلفانی برای توسعه کسب و کار و رونق بر باد می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از مهاجرت معکوس کارآفرینی که تولید را در«ظفرآباد» رونق داد

روایتی از مهاجرت معکوس کارآفرینی که تولید را در«ظفرآباد» رونق داد