مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 10:252020-04-19حوادث

جریمه336 هزار خودرو در راه های استان/ 66 درصد تصادفات سمنان مربوط به این محور است؟


رییس پلیس راه استان سمنان از محور پرتردد تهران-مشهد در حوزه این استان به عنوان پرتصادف ترین محور یک سال گذشته نام برد و گفت: 66درصدکل تصادفات جاده ای یک سال اخیر استان به تنهایی در بستر این محور اتفاق افتاده است.

- ایسنا/سمنان رییس پلیس راه استان سمنان از محور پرتردد تهران-مشهد در حوزه این استان به عنوان پرتصادف ترین محور یک سال گذشته نام برد و گفت: 66درصدکل تصادفات جاده ای یک سال اخیر استان به تنهایی در بستر این محور اتفاق افتاده است.

سرهنگ تقی کبیری در جلسه کمیسیون ایمنی راه های استان سمنان از افزایش یک درصدی تلفات جاده ای استان در سال 98 خبر داد و اظهار کرد: از ابتدای سال 98 تا پایان این سال در مجموع274 نفر در جاده های این استان جان باختند که این رقم در مقایسه با سال قبل از آن که271 نفر بوده یک درصد افزایش داشته است.

وی از کاهش سه درصدی تصادفات منجر به فوت استان در یک سال گذشته خبر داد و افزود: تصادفات منجر به فوت در راه های استان در سال 98 نسبت به سال 97 بالغ بر 3 درصد کاهش و تصادفات جرحی نیز 11 درصد افزایش داشته است.

رییس پلیس راه استان سمنان از واژگونی خودروها به عنوان بیشترین عامل تصادفات یک سال اخیر این استان نام برد و اظهار کرد: واژگونی و خروج از جاده با 52 درصد، بیشترین فراوانی را از نظر علل تصادفات در راه های استان در سال 98 به خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه336 هزار خودرو در راه های استان/ 66 درصد تصادفات سمنان مربوط به این محور است؟

جریمه336 هزار خودرو در راه های استان/ 66 درصد تصادفات سمنان مربوط به این محور است؟