مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 10:352020-04-19اقتصادي

گزارش تفریغ بودجه، بهترین راهنما برای تنظیم بودجه سال جاری است


در سال 97 اعلام تغییر نرخ ارز برخلاف بودجه صدمات بسیاری به اقتصاد واردکرد واین امر باید در تفریغ بودجه 97 مورد بررسی نمایندگان قرار گیرد حتی اگر درگزارش دیوان نیامده باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در جلسه هفتگی این حزب در جمع دبیران موتلفه گفت: در فاصله باقی مانده تا روز افتتاح مجلس گام دوم، همه تلاش ها باید در جهت وحدت و انتخاب مدیریت شایسته ترین ها باشد و از تخریب یکدیگر یا یارگیری هایی که یکپارچگی مجلس یازدهم را کمرنگ کند، خودداری شود.

حزب مؤتلفه اسلامی در این زمینه جلسات و دیدارهایی داشته و فعالیت خود را در سراسر کشور توسط دبیران استان های حزب در گفتگو با نمایندگان محترم ادامه خواهد داد.

وی با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازتفریغ بودجه 97 و نامه میرسلیم به ریاست دیوان محاسبات افزود: گزارش تفریغ بودجه، بهترین راهنما برای تنظیم بودجه سال جاری است.

مجلس با دیوان محاسبات، دولت با سازمان حسابرسی و قوه قضاییه با سازمان بازرسی کل کشور باید به نمایندگان مجلس یازدهم یاری دهند تا نظارت نمایندگان ملت بر بودجه کشور به بهترین شکل تأمین شود.

بادامچیان افزود: اقدام آقای میرسلیم در مکاتبه با رییس دیوان محاسبات، آغازی بر این شیوه در بودجه نویسی صحیح در کشور است که البته باید کامل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش تفریغ بودجه، بهترین راهنما برای تنظیم بودجه سال جاری است

گزارش تفریغ بودجه، بهترین راهنما برای تنظیم بودجه سال جاری است