مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 11:352020-04-19حوادث

‍ 274 نفر سال گذشته بر اثر تصادف در راه های استان سمنان جان باختند


سرهنگ تقی کبیری روز یکشنبه در جلسه کمیسیون ایمنی راه های استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری افزود: 271 نفر در سال 97 در محورهای مواصلاتی استان در سوانح رانندگی جان خود را از دست دادند.

وی بیان کرد: تعداد تصادف های منجر به فوت در راه های استان سمنان در سال 98 نسبت به سال گذشته آن بیش از سه درصد کاهش اما تصادفات جرحی 11 درصد افزایش داشت.

رییس پلیس راه استان سمنان ادامه داد: واژگونی و خروج از جاده با 52 درصد، بیشترین فراوانی را از نظر علت تصادفات در راه های استان در سال گذشته به خود اختصاص داد.

وی با اشاره به تصادف ها در محور تهران به مشهد و بالعکس، تصریح کرد: در این مدت، 66 درصد کل تصادف ها معادل 182 فقره تصادف در راه های استان سمنان در مسیر تهران به مشهد و بالعکس رخ داد.

رییس پلیس راه استان سمنان افزود: در سال 98، بالغ بر 336 هزار خودرو در راه های استان اعمال قانون و با 12 هزار و 508 خودرو نیز به دلیل انجام تخلفات حادثه ساز، برخورد قانونی شد.

کبیری به کاهش 63 درصدی ترددها در محورهای سمنان در نوروز 99 اشاره و اضافه کرد: این مساله به دلیل طرح فاصله گذاری اجتماعی بود و سبب کاهش 75 درصدی تصادف ها در راه های استان شد.

وی با اشاره به کاهش 75 درصدی کل تصادف ها در محورهای مواصلاتی استان سمنان، بیان کرد: تصادفات منجر به فوت در راه های استان در نوروز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

‍ 274 نفر سال گذشته بر اثر تصادف در راه های استان سمنان جان باختند

‍ 274 نفر سال گذشته بر اثر تصادف در راه های استان سمنان جان باختند