مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 15:052020-04-19سياسي

واکنش دفتر رییس جمهور به گزارش یک دستگاه نظارتی


دفتر رییس جمهور بار دیگر گزارش تفریغ بودجه 97 از سوی دیوان محاسبات کشور را ناقص و انتشار آن را یکسویه خواند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دفتر رییس جمهور در واکنش به این اظهارات رییس دیوان محاسبات کشور تاکید کرده است: رییس جمهور به محض رؤیت رونوشت این گزارش، بلافاصله دستورات لازم را صادر کردند و خواستار بررسی و گزارش شدند و پیگیری ها جریان داشت.

در بخشی از اطلاعیه دفتر رییس جمهور آمده است: رییس جمهور گزارش را ملاحظه کرده و بلافاصله دستور بررسی و اقدام برای تکمیل و اصلاح گزارش و برخورد با تخلفات احتمالی را دادند اما اشکال از اینجا حاصل شده است که برخلاف معمول دیوان محاسبات اطلاعات خود را کامل نکرده و گزارش ناقص و یکسویه ای منتشر کرده است.

این اطلاعیه خاطرنشان می کند: همچنان که بانک مرکزی اعلام کرد، اطلاعات استفاده شده در گزارش مربوط به ماه آذر است در حالی که تا پایان سال، قسمت قابل توجه دیگری از تعهدات ارزی ایفا شده و کالای آن وارد شده و قسمت دیگری از واردات سفارش شده به سبب تحریم و یا عوامل دیگر در خارج از کشور متوقف شده و یا در فرایند تولید و ورود است.

دفتر رییس جمهور با تاکید بر اینکه بخش مربوط به تخلفات احراز شده هم به دستگاه قضایی معرفی شده است و تعدادی از متخلفین در بازداشت و منتظر محاکمه و صدور حکم هستند ، افزوده است: اش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش دفتر رییس جمهور به گزارش یک دستگاه نظارتی

واکنش دفتر رییس جمهور به گزارش یک دستگاه نظارتی