مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 15:252020-04-19اجتماعي

مبالغ اضافی سرویس مدارس برگردانده می شود


کیانوش عطایی روز یکشنبه در جلسه کارگروه ماده 18 حمل و نقل سرویس مدارس آذربایجان شرقی بر تسویه حساب مدیران مدارس تا تاریخ 15 اسفند 98 با شرکت های حمل و نقل تاکید کرد و خاطرنشان کرد: در صورت موافقت اولیا به صورت کتبی مبلغ اضافی سرویس به هزینه سرویس سالتحصیلی 1400-1399 انتقال می یابد به شرطی که دانش آموز در همان مدرسه ادامه تحصیل دهد.

وی با اشاره به بحران پیش آمده ناشی از ویروس کرونا و تعطیلی مراکز آموزشی، مدیریت و ساماندهی قراردادهای سرویس های حمل و نقل دانش آموزان را ضروری دانست.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان با نظرخواهی نسبت به افزایش نرخ سرویس مدارس در سال تحصیلی 1400-1399 جهت اعلام به شورای شهر تبریز، تاکید کرد: این نرخ بعد از تصویب به نواحی و مناطق ابلاغ می شود.

وی تاکید کرد: از پرداخت هر نوع هزینه به شرکت ها و رانندگان به دلیل عدم ارائه خدمات طبق قرارداد و به جهت اینکه هزینه سرویس از اولیا اخذ می شود و اعتبار دولتی نیست خودداری شود.

عطایی اعلام کرد: نظر به اینکه مطابق قراردادهای منعقده با شرکت های حمل و نقل پرداخت هزینه در قبال انجام خدمات سرویس به دانش آموزان می باشد و با توجه به شرایط موجود و تعطیلی مدارس به دلیل کنترل شیوع ویروس کرونا از تاریخ 15 اسفندماه 1398 قراردادها لغو می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبالغ اضافی سرویس مدارس برگردانده می شود

مبالغ اضافی سرویس مدارس برگردانده می شود