مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 31 فروردین 1399 ساعت 16:352020-04-19سياسي

روایت کمک مؤمنانه؛ از پویش های مردمی تا تهیه هزاران بسته معیشتی+تصاویر


خبرگزاری فارس سمنان- گروه اجتماعی: تردیدی وجود ندارد که اسلام، دین رحمت و مهربانی است و وقتی خداوند متعال در مال و ثروت اغنیا، حق فقرا را قرار داده است، یعنی همواره باید به فکر نیازمندان و تنگ دستان جامعه بود.

دین مبین اسلام به ثروتمندان دستور داده تا با دست خود سهم فقرا را جدا کرده و به نیازمندان واقعی بپردازند و این اوج تجلی محبت و هم نوع دوستی در دین المی ماست؛ یعنی اسلام به فکر فقرا بوده و آنان را فراموش نکرده است.

امام صادق (ع) نیز به این مسأله اشاره کرده و فرموده است: مردم اگر حقوق و واجبات مالی خود را ادا می کردند، همه از یک زندگی مطلوب و رضایت بخشی برخوردار می شدند و امروز مردم به میدان آمده اند و لبیک آنها به خواسته کمک مؤمنانه رهبر معظم انقلاب اسلامی این روزها ستودنی است.

پویش های مردمی برای این هدف راه اندازی و هزاران بسته معیشتی در استان سمنان تهیه شده است.

اهدای 228 بسته مواد غذایی به نیازمندان در شهمیرزاد پویش مردمی سفره مهربانی با هدف اهدای بسته های مواد غذایی در ماه مبارک رمضان با تلاش شبکه اطلاع رسانی شهمیرزادی ها و با حمایت خیران نیک اندیش شهمیرزادی با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت های ناشی از آن برای برخی کسب وکارها، اصناف و اقشار آسیب پذیر جامعه آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت کمک مؤمنانه؛ از پویش های مردمی تا تهیه هزاران بسته معیشتی+تصاویر

روایت کمک مؤمنانه؛ از پویش های مردمی تا تهیه هزاران بسته معیشتی+تصاویر