مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 03:052020-04-19سياسي

شناسایی 8500 خانوار نیازمند در زابل برای تزریق کمک های مومنانه


با تلاش و اهتمام ویژه ستاد رزمایش کمک مومنانه شهرستان زابل، 8500 خانوار نیازمند در شهرستان شناسایی شده اند که به آنها سبد حمایتی تعلق خواهد گرفت و لازم است دستگاه های اجرایی در کنار کمک های مردمی در این امر خداپسندانه شرکت کنند.

- ستاد رزمایش کمک مومنانه شهرستان زابل تشکیل جلسه داد به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی فرمانداری زابل، جلسه ستاد رزمایش کمک مومنانه شهرستان زابل پیش از ظهر امروز به ریاست غلامرضا گنجی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان زابل و با حضور سایر اعضاء در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان زابل در این جلسه با اشاره به تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب برای کمک به نیازمندان و محرومان جامعه که بیماری کرونا زندگی و معیشت آنها را تحت الشعاع قرار داده است، گفت : جمهوری اسلامی ایران با توجه به خباثت ها و تحریم های ظالمانه آمریکا که حتی بهداشت و سلامت ملت را نیز نشانه گرفته است ، در سایه همدلی و همراهی مردم با مسئولان توانسته است در مسیر شکست کرونا ویروس قدمهای شگفت انگیزی بردارد و در زمره چند کشور برتر دنیا قرار گیرد.

وی افزود: شیوع بیماری کرونا باعث گردیده بسیاری از اقشار ضعیف با سختی و مشقت زندگی کنند لذا بر اساس اعتقادات اسلامی و اخلاق ایرانی که داریم همه باید برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 8500 خانوار نیازمند در زابل برای تزریق کمک های مومنانه

شناسایی 8500 خانوار نیازمند در زابل برای تزریق کمک های مومنانه