مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 03:102020-04-19حوادث

دستگیری سرباند مافیای مواد مخدر در شرق کشور


فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از دستگیری سرباند مافیای مواد مخدر شرق کشور خبر داد و گفت: در این عملیات مشترک پلیس خراسان جنوبی و سمنان، 740 کیلوگرم تریاک کشف شد.

- ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از دستگیری سرباند مافیای مواد مخدر شرق کشور خبر داد و گفت: در این عملیات مشترک پلیس خراسان جنوبی و سمنان، 740 کیلوگرم تریاک کشف شد.

سردار مجید شجاع اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی استان با اشراف اطلاعاتی بر روی باندهای مواد مخدر، اخباری مبنی بر جابجایی و حمل مواد توسط باند مخوف سوداگران مرگ در شرق کشور دریافت کردند که دستگیری اعضای این باند را در دستور کار خود قرار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی ادامه داد: رصد اطلاعاتی مأموران پلیس در استان حاکی از این بود که سوداگران مرگ با یک وانت سایپا در حال عبور از استان سمنان هستند که بلافاصله موضوع به فرماندهی انتظامی سمنان اطلاع داده شد و طی یک عملیات ضربتی، خودرو در شهرستان شاهرود توقیف شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: در این عملیات مشترک پلیسی، در بازرسی از وانت نیسان 740 کیلوگرم تریاک و سه قبضه سلاح جنگی کشف شد و در این رابطه سرباند مافیای حمل مواد مخدر در شرق کشور به همراه دو نفر از اعضای این باند دستگیر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سرباند مافیای مواد مخدر در شرق کشور

دستگیری سرباند مافیای مواد مخدر در شرق کشور