مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 05:302020-04-20اجتماعي

مبالغ اضافی سرویس مدارس آذربایجان شرقی به اولیا عودت داده می شود


معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: هزینه سرویس مدارس استان تا 15 اسفند محاسبه و با شرکت ها تسویه می شود و مبلغ اضافی به اولیا عودت داده خواهد شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: هزینه سرویس مدارس استان تا 15 اسفند محاسبه و با شرکت ها تسویه می شود و مبلغ اضافی به اولیا عودت داده خواهد شد.

کیانوش عطایی در جلسه کارگروه ماده 18 حمل و نقل سرویس مدارس دانش آموزان آموزش و پرورش استان، با اشاره به بحران پیش آمده ناشی از ویروس کرونا و تعطیلی مراکز آموزشی، مدیریت و ساماندهی قراردادهای سرویس های حمل و نقل دانش آموزان را ضروری دانست.

وی با نظرخواهی نسبت به افزایش نرخ سرویس مدارس در سال تحصیلی 1400-1399 جهت اعلام به شورای شهر تبریز، تاکید کرد: این نرخ بعد از تصویب به نواحی و مناطق ابلاغ می شود.

وی تاکید کرد: از پرداخت هر نوع هزینه به شرکت ها و رانندگان به دلیل عدم ارائه خدمات طبق قرارداد و به جهت این که هزینه سرویس از اولیا اخذ شده و اعتبار دولتی نیست، خودداری شود.

وی اعلام کرد: با توجه به این که مطابق قراردادهای منعقده با شرکت های حمل و نقل، پرداخت هزینه در قبال انجام خدمات سرویس به دانش آموزان انجام می شود، لذا با توجه به شرایط موجود و تعطیلی مدارس، قرارداده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبالغ اضافی سرویس مدارس آذربایجان شرقی به اولیا عودت داده می شود

مبالغ اضافی سرویس مدارس آذربایجان شرقی به اولیا عودت داده می شود