مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 06:362020-04-20اقتصادي

تأمین 70 درصد از درآمد شهرداری ها از ساخت وساز/ آرامگاه شهدای گمنام رشت تکمیل شود


در جلسه کمیسیون عمران شورای شهر رشت با اشاره به تأمین 70 درصد از درآمد شهرداری ها از حوزه ساخت وساز، از پروژه های فیبر نوری و پارک آبی رشت به عنوان پروژه های مدیریت بدون پول نام برده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر رشت صبح امروز در نخستین جلسه این کمیسیون در سال 99 در ساختمان جلسات شورای شهر رشت با اشاره به اینکه کلیات بودجه در اواخر اسفندماه سال 95 به مبلغ 905 میلیارد تومان به تصویب رسید، اظهار کرد: جزییات بودجه سال 99 شهرداری رشت نیز در دست بررسی است و طی یکی دو روز آینده نیز به نتیجه می رسد.

احمد رمضان پور با اشاره به کلیات جلسات کمیسیون تلفیق پیرامون پروژه های عمرانی افزود: متأسفانه در چند سال اخیر تحقق بودجه شهرداری رشت شرایط نامطلوبی داشت و شاهد تحقق کمتر از 50 درصدی بودجه شهرداری رشت هستیم.

رمضان پور: عدم تحقق بودجه سال 98 شهرداری رشت وی با تأکید بر اینکه بر اساس تحقق درآمدها، پروژه های عمرانی شهرداری اجرایی می شود، گفت: حدود 256 پروژه عمرانی در بودجه سال 99 شهرداری رشت گنجانده شده اما با توجه به عدم تحقق بودجه سال 98 شهرداری رشت باید با دقت بیشتری دراین باره اقدام کند.

رییس کمیسیون عمران شورای شهر رشت با تأکید بر اینکه پروژه های اولویت دار در دستور کار قرار دارد، افزود: اعضای شورا و شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین 70 درصد از درآمد شهرداری ها از ساخت وساز/ آرامگاه شهدای گمنام رشت تکمیل شود

تأمین 70 درصد از درآمد شهرداری ها از ساخت وساز/ آرامگاه شهدای گمنام رشت تکمیل شود