مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 07:002020-04-20فرهنگي

اکران آنلاین «آخرین داستان» در پی تعطیلی سینماها در روسیه


اکران انیمیشن سینمایی «آخرین داستان» در روسیه که پیش تر قرار بود از اوایل امسال در سینماهای این کشور آغاز شود، در پی تعطیلی سینماها به دلیل مقابله با کرونا لغو شد و پخش این انیمیشن در سرویس های ویدیویی آنلاین کشورهای مستقل مشترک المنافع (CIS) از اوایل اردیبهشت آغاز می شود.

- اکران آنلاین آخرین داستان در پی تعطیلی سینماها در روسیه اکران انیمیشن سینمایی آخرین داستان در روسیه که پیش تر قرار بود از اوایل امسال در سینماهای این کشور آغاز شود، در پی تعطیلی سینماها به دلیل مقابله با کرونا لغو شد و پخش این انیمیشن در سرویس های ویدیویی آنلاین کشورهای مستقل مشترک المنافع (CIS) از اوایل اردیبهشت آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی استودیو هورخش، انیمیشن سینمایی آخرین داستان به کارگردانی اشکان رهگذر در ادامه اکران جهانی خود در 32 کشور همچون آمریکا، اسپانیا، سوئد، یونان و نروژ قرار بود از تاریخ 26 مارس 2020 (7 فروردین 1399) در سینماهای کشور روسیه اکران شود که به دلیل تعطیلی سینماهای این کشور به خاطر مقابله با کرونا لغو شد.

شرکت پخش فیلم Aurora Trade در پی لغو اکران این انیمیشن در روسیه، پخش نسخه آنلاین آخرین داستان را در سرویس های وی او دی (VOD) کشورهای مستقل مشترک المنافع (CIS) از تاریخ 28 آوریل 2020 (9 اردیبهشت 1399) آغاز می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران آنلاین «آخرین داستان» در پی تعطیلی سینماها در روسیه

اکران آنلاین «آخرین داستان» در پی تعطیلی سینماها در روسیه