مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 07:052020-04-20اقتصادي

اختصاص 8.5 میلیارد تومان برای آسیب دیدگان از کرونا در ایلام


استاندار ایلام با اشاره به اینکه 8.

5 میلیارد تومان برای کمک به آسیب دیدگان از کرونا در ایلام اختصاص یافته است، گفت: به افرادی که به دلیل کرونا مشکل مالی و معیشتی پیدا کردند کمک می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم سلیمانی دشتکی صبح امروز دوشنبه در جلسه ساماندهی امور جوانان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد ضمن تشکر از نقش سازمان های مردم نهاد و جوانان در ستاد استانی مبارزه با کرونا اظهار کرد: در این ایام سمن ها و گروه های مردم نهاد در حوزه های اجتماعی و ورزش و جوانان تلاش ها و فعالیت های خوبی در جهت به راه انداختن پویش های مردمی و کمک به آسیب دیدگان از کرونا انجام داده اند.

وی در ادامه به تحلیل آمار کرونا در استان پرداخت و گفت: اگرچه ظرف چند روز گذشته وضعیت آمارها خوب شد اما این به منزله پایان کرونا نیست و شواهد حاکی از آن است که متاسفانه مردم این کاهش آمارها را نشانه برگشت به وضعیت عادی می دانند و به همین خاطر دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی را جدی نمی گیرند که این عامل باعث شده است دوباره شاهد افزایش آمار مبتلایان باشیم.

استاندار ایلام با هشدار نسبت به این مطلب که در جهت افزایش دوباره مبتلایان به کرونا اعلام خطر می کنم، اضافه کرد: برخی از هم استانی ها در چند روز گذشته با رفتن به دامن طبیعت و تشکیل اجتماعات و دور همی ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 8.5 میلیارد تومان برای آسیب دیدگان از کرونا در ایلام

اختصاص 8.5 میلیارد تومان برای آسیب دیدگان از کرونا در ایلام