مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 07:062020-04-20اقتصادي

استاندار ایلام در خصوص افزایش مبتلایان کرونا اعلام خطر کرد


قاسم سلیمانی دشتکی روز دوشنبه در نشست ساماندهی امور جوانان که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، اظهار داشت: برخی از هم استانی ها طی روزهای گذشته با رفتن به دامن طبیعت و تشکیل اجتماعات و دورهمی ها طرح فاصله گذاری اجتماعی را تحت شعاع قرار دادند و این موضوع در جهت افزایش دوباره مبتلایان به کرونا بسیار نگران کننده است.

وی تاکید کرد: اگرچه در چند روز گذشته وضعیت آمارها خوب شد و تعداد مبتلایان کاهش یافت اما این به منزله پایان کرونا نیست و مردم باید کماکان از اجتماعات دوری کنند.

وی با بیان اینکه سمن ها و گروه های مردم نهاد در حوزه های اجتماعی و ورزش و جوانان تلاش ها و فعالیت های خوبی جهت راه اندازی پویش های مردمی و کمک به آسیب دیدگان از کرونا انجام داده اند، از جوانان و فعالان فضای مجازی استان خواست: پویش نه به اجتماعات تشکیل بدهند.

جمع آوری 85 میلیارد ریال کمک مردمی و خیرین استاندار ایلام به پویش های مردمی و تلاش نهادهای انقلابی برای جمع آوری کمک های خیرین اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از 85 میلیارد ریال جمع آوری شده است که از این میزان 30 میلیارد ریال توسط بنیاد مستضعفان و 55 میلیارد ریال نیز توسط کمک های مردمی، خیرین، تجار استان و ایلامی های ساکن دیگر نقاط کشور و اتاق بازرگانی استان و کشور جمع آوری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار ایلام در خصوص افزایش مبتلایان کرونا اعلام خطر کرد

استاندار ایلام در خصوص افزایش مبتلایان کرونا اعلام خطر کرد