مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 07:262020-04-20سياسي

راهکار عملیاتی شدن شعار سال درصنعت کشور نقش خودباوری در جهش تولید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، مقام معظم رهبری در پیام نوروزی در خصوص نیاز قطعی کشور به تولید، سال 99 را سال جهش تولید نامگذاری کردند و خطاب به دست اندرکاران تأکید کردند: جوری عمل کنید که با جهش تولید، تغییری محسوس در زندگی مردم به وجود آید.

البته لازمه تحقق این هدف برنامه ریزی است و بخش های مختلف مانند سازمان برنامه، مجلس و مرکز تحقیقات آن، قوه قضاییه، مجموعه های دانش بنیان و گروه های پرشمار جوان، مبتکر و فعال باید در این برنامه ریزی ها شرکت کنند.

بر همین اساس بر آن شدیم تا به سراغ یکی از مراکز تولیدی و صنعتی کشور برویم که نقش مهمی در اجرای پروژه های بزرگ صنعتی به ویژه در نفت وگاز، پتروشیمی، صنعت و ساخت کارخانجات دارد و قاعدتاً در سال جهش تولید می تواند در پیشبرد این هدف بسیار مؤثر باشد و با احمد قلعه بانی، رییس هیأت مدیره شرکت صنایع آذرآب که فارغالتحصیل رشته مهندسی صنایع از دانشگاه صنعتی شریف و دارای بیش از سه دهه تجربه فعالیت در صنایع مختلف از جمله صنعت، نفت و سایر صنایع مرتبط و نیز صنایع خودروسازی گفت وگویی داشتیم.

وی در کارنامه مدیریتی خود سوابقی در سمت مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، معاونت وزیر صنعت و معدن و رییس هیأت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) معاون وزیر نفت، مدیرعاملی شرکت ملی نفت ایران داشته و از سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار عملیاتی شدن شعار سال درصنعت کشور نقش خودباوری در جهش تولید

راهکار عملیاتی شدن شعار سال درصنعت کشور نقش خودباوری در جهش تولید