مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 10:002020-04-20اجتماعي

مشاوره تلفنی 1480 بهزیستی اصفهان فعال شد/ثبت بیش از 2 هزار تماس


بهزیستی اصفهان میزان مراجعات را با رسیدگی به امور مراجعین به صورت غیرحضوری و تلفنی کاهش داده و بر این مبنا مشاوره تلفنی 1480 فعال شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی بهرامی پیش از ظهر دوشنبه در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان اصفهان، با بیان اینکه 300 نفر پرسنل اداری، 550 نفر کارکنان مراکز شبانه روزی و یک هزار و 740 نفر بر اساس دستورالعمل ها آموزش های لازم بهداشتی را دریافت کرده اند، اظهار داشت: تمامی پروتکل های ابلاغی به کارکنان به صورت حضوری آموزش داده شده و آموزش های تکمیلی به صورت غیرحضوری ارائه شده است.

وی ادامه داد: بهزیستی شهرستان در این ارتباط وضعیت مطلوبی دارد و مورد تقدیر مسئولان شهرستان و استان قرار گرفته است؛ تدابیر لازم برای تهیه وسایل مراقبتی و بهداشتی سنجیده و این وسایل تهیه شده است و مشکل خاصی در خصوص ابتلاء کارکنان به کرونا نداشته ایم و تنها حدود پنج نفر مبتلا به کرونا در میان کارکنان و افراد حاضر در مراکز بهزیستی شناسایی شده است.

رییس بهزیستی شهرستان اصفهان از ارائه پنج هزار و 194 بسته بهداشتی ضدعفونی بین مددجویان، مراکز تحت پوشش، کودکان کار و خانواده های تحت پوشش خبر داد و تصریح کرد: تعداد مراجعات را با رسیدگی به امور افراد و مراجعین به صورت غیرحضوری و تلفنی کاهش داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاوره تلفنی 1480 بهزیستی اصفهان فعال شد/ثبت بیش از 2 هزار تماس

مشاوره تلفنی 1480 بهزیستی اصفهان فعال شد/ثبت بیش از 2 هزار تماس