مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 11:052020-04-20سياسي

انتصاب 66 امین برای موقوفات استان سمنان


مسئول هماهنگی و پیگیری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: در راستای اجرای تدابیر جدید رییس سازمان اوقاف و امور خیریه، 66 امین برای موقوفات استان سمنان منصوب می شوند.

- ایسنا/سمنان مسئول هماهنگی و پیگیری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: در راستای اجرای تدابیر جدید رییس سازمان اوقاف و امور خیریه، 66 امین برای موقوفات استان سمنان منصوب می شوند.

علی عزالدین اظهار کرد: با ابتکار ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه در خصوص احیای ماده 5 قانون تشکیلات و اختیارات سازمان اوقاف و امور خیریه و همچنین در راستای سیاست های دولت در برنامه جامع نظام اداری جهت واگذاری اداره امور موقوفات به شخص یا اشخاص معروف به امانت، متدین، متعهد و توانمند دارای طرح و برنامه برای موقوفات اقدام به شناسایی و به کارگیری امین یا هیئت امنای موقوفات و رقبات وقفی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه استان وی افزود: شکوفایی، افزایش بهره وری، اجرای امینانه نیات واقفین، افزایش نقش مشارکت های مردمی و درآمد دار کردن موقوفات فاقد درآمد و همچنین حفظ و صیانت از حقوق موقوفات کاهش تصدی گری و افزایش سطح اعتماد مردم به سنت حسنه وقف از مهم ترین اهداف این برنامه سازمان اوقاف و امور خیریه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصاب 66 امین برای موقوفات استان سمنان

انتصاب 66 امین برای موقوفات استان سمنان