مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 12:102020-04-20سياسي

ضرورت زنده نگه داشتن مسئله قدس/ چشم دنیا به ایران دوخته است


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان ضمن تاکید بر اینکه مسئله قدس نباید به فراموشی سپرده شود، گفت: چشم دنیا به نحوه برگزاری بزرگداشت این حادثه عظیم دوخته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام غلامرضا قندهاری عصر دوشنبه در نخستین جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن بیان اینکه این جلسه باهدف برنامه ریزی و ارائه پیشنهادات اعضای ستاد برگزار شده است، ابراز داشت: با عنایت به شرایط فعلی چشم تمام دنیا به ایران است که در بزرگداشت روز قدس چه خواهد کرد، فلذا معتقدیم که این روز عظیم به هیچ وجه نباید فراموش شود.

وی ضمن بیان اینکه می کوشیم تا از تجربه نیمه شعبان برای بزرگداشت روز قدس، بهره گرفته و این روز بزرگ به شکل هر چه باشکوه تر با در نظر گرفتن ضوابط ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار شود، افزود: از مردم فهیم استان سمنان درخواست می شود چنانچه پیشنهاد و یا نظری در مورد برگزاری باشکوه این مراسم دارند، آن را به دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ارسال کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان بابیان اینکه می بایست برنامه ریزی های خوبی در این زمینه صورت گیرد، ابراز داشت: طی ایام اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در نیمه شعبان امسال با اجرای برنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت زنده نگه داشتن مسئله قدس/ چشم دنیا به ایران دوخته است

ضرورت زنده نگه داشتن مسئله قدس/ چشم دنیا به ایران دوخته است