مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 12:352020-04-20پزشكي

کرونایی شدن تعداد زیادی از مدیران مازندران


استاندار مازندران با بیان اینکه من تنها مدیر استانی بودم که مبتلا به کرونا نشدم، گفت: تعداد زیادی از مسؤولان ما کرونایی شدند که نشان می دهد مسؤولان استان در بطن جامعه بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، ویروس کرونا با سرعت بالایی از اسفند ماه امسال در استان مازندران شایع شده بود به طوری که روز به روز بر تعداد مبتلایان افزوده شد و این استان به وضعیت قرمز درآمد.

در این مدت مسؤولان از ابتلا به این ویروس مستثنا نبودند و باتوجه به حضورشان طبیعی است که موارد ابتلایشان نیز بیشتر بود.

استاندار مازندران امروز در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان که در استانداری مازندران برگزار شد، اظهار کرد: تعداد زیادی از مسؤولان ما کرونایی شدند که نشان می دهد مسؤولان استان در بطن جامعه بودند.

مجید حسین زادگان با بیان اینکه تنها کسی بود که نگرفت فکر کنم من بود، افزود: طی این مدت حسن نژاد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مهدی رازجویان معاون عمرانی، اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر، زارع مدیرکل ارشاد و سایر جز مدیرانی بودند که تست در آنها مثبت بود و حتی رییس سازمان بازرسی نیز مبتلا شد.

وی اضافه کرد: دلیل  ابتلای مدیران این بوده که اجرایی و درحال کار بودند و با مردم ارتباط داشتند و تنها کسی بود که نگرفت من نبودم و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونایی شدن تعداد زیادی از مدیران مازندران

کرونایی شدن تعداد زیادی از مدیران مازندران