مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 15:152020-04-20سياسي

اقدامات مردم و مسوولان در مبارزه با کرونا دشمن را زمین گیر کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز شنبه روز دوشنبه در دیدار با جمعی از گروه های مردمی فعال در مقابله با بیماری کرونا افزود: در تعاملات و نیازهای اجتماعی و همچنین در نوع زندگی بشر، هر فردی به دیگری نیاز دارد، لذا فلسفه خلقت انسان در این عالم برای یک آزمایش و امتحانی است که در آن نمره بیاورد و برنده شود تا در یک زندگی بی پایان، برابر آن آزمایشی که داده است، به حقیقت زندگی برسد.

امام جمعه بیرجند اظهار داشت: یکی از آزمایشات بزرگ انسان این است که دیگران را درک کند و در رفع نیاز دیگران از خودش بگذرد و عملی که انجام می دهد برای رضای خدا باشد.

وی گفت: بهتر از کار خیری که انجام می شود، آن قلب، فکر و انسانی است که آن کار خیر را انجام می دهد؛ در این رزمایش ایثارگرانه و مواسات مومنانه سخن اینجاست که این عمل مومنانه به خدا گره می خورَد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در خطاب به گروه های مردمی فعال در مقابله با بیماری کرونا یادآور شد: راهی که شما می روید، سیر و سلوک الی الله است و تنها در چند بسته بهداشتی و غذایی خلاصه نمی شود.

وی ادامه داد: بر روی اعداد و ارقام حسابی باز نکنید بلکه بر روی انگیزه ای که برای خدا کار می کنید حساب باز کنید، لذا باید گفت که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات مردم و مسوولان در مبارزه با کرونا دشمن را زمین گیر کرد

اقدامات مردم و مسوولان در مبارزه با کرونا دشمن را زمین گیر کرد