مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 اردیبهشت 1399 ساعت 19:052020-04-20سياسي

تقدیر استاندار خراسان رضوی از دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی استان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز دوشنبه استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم حسینی در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان از تلاش های علی اکبر لبافی نژاد دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی در طول یک سال فعالیت این مجموعه با اهدای لوح یادبود تجلیل کرد.

نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی سال گذشته به منظور ایجاد هماهنگی بین معین های اقتصادی در قالب الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی و برنامه ریزی برای پیشبرد اهداف توسعه منطقه ای تشکیل شد.

علیرضا رزم حسینی پیش از حضور در استان خراسان رضوی، در زمان تصدی استانداری کرمان طرحی موفق از توسعه را در قلعه گنج اجرا کرد که مورد توجه و تشویق رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار گرفت.

وی با الگوگیری از تجربه موفق قلعه گنج طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی را به عنوان برنامه عملیاتی خود در چارچوب تلاش برای تحقق اقتصاد مقاومتی در خراسان رضوی اعلام و در همین راستا از دی ماه 1397 با تقسیم استان به 12 منطقه (بر مبنای شمار حوزه های انتخاباتی) اجرای آن را پیگیری کرده است.

در این طرح نهادها و موسسات بخش خصوصی، غیردولتی یا نیمه دولتی به عنوان معین اقتصادی مناطق 12 گانه خراسان رضوی انتخاب و وظایف و تعهداتشان در قالب یک تفاهمنامه برای هر معین اقتصادی مشخص شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر استاندار خراسان رضوی از دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی استان

تقدیر استاندار خراسان رضوی از دبیر نهاد مردمی اقتصاد مقاومتی استان