مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 03:152020-04-20پزشكي

جهاد در بیمارستان، خانه و کارگاه، سهم زنان در مقابله با کرونا


طاهره طهماسبی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عمده پرستاران و بخش اعظمی از کادر پزشکی در مراکز درمانی زن هستند که با به خطر انداختن جان خود برای درمان و حفظ سلامت مردم تلاش کردند.

وی اضافه کرد: بسیاری از زنان خراسان رضوی در قالب سازمانهای مردم نهاد، تشکلها و بنگاه های اقتصادی و معین های اقتصادی در جریان تولید و تامین ملزومات پیشگیری و مقابله با کرونا نقش آفرینی کردند و کمکهای زیادی در این زمینه انجام دادند.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی گفت: نخستین اقدام زنان فعال در حوزه اقتصادی تولید ماسک و لباس بیمارستانی برای رفع کمبود در این بخش بود که تعدادی از معین های اقتصادی با مدیریت زنان، اتحادیه بانوان خیاط، کانون زنان بازرگان و سازمانهای مردمنهاد در این زمینه وارد عمل شدند و اقلام مزبور را تولید کردند.

طهماسبی اظهار داشت: مدیریت برخی از شرکتهای دانش بنیان در خراسان رضوی برعهده زنان است که نسبت به تولید مواد ضدعفونی کننده برای تامین نیاز مردم و بیمارستانها اقدام کردند.

وی ادامه داد: در زمانی که خراسان رضوی برای تامین کش مورد نیاز ماسک در مضیقه بود یکی از بانوان مدیر واحد تولیدی با ورود به این موضوع نسبت به تولید کش اقدام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد در بیمارستان، خانه و کارگاه، سهم زنان در مقابله با کرونا

جهاد در بیمارستان، خانه و کارگاه، سهم زنان در مقابله با کرونا