مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 03:252020-04-21سياسي

اجرای طرح «ضیافت همدلی» با استفاده از ظرفیت موقوفات در زنجان


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از اجرای طرح «ضیافت همدلی» با استفاده از ظرفیت موقوفات در زنجان خبر داد و گفت: در این طرح به مناسبت فرا رسیدن ماه ضیافت الهی بسته های غذایی تهیه شده و در اختیار نیازمندان قرار گیرد.

- حجت الاسلام مختار کرمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: امسال نیز مطابق سنوات گذشته برنامه های مختلفی به مناسبت ماه مبارک رمضان اجرایی خواهد شد، اما برنامه ها با توجه به شرایط کرونایی موجود اجرا می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان افزود: امسال طرح ضیافت همدلی اجرایی خواهد شد تا در قالب آن از ظرفیت خیران و نیکوکاران، مساجد و بقاع متبرکه در شرایط شیوع کرونا بهره بگیرند.

وی با اشاره به اینکه در این طرح از ظرفیت بقاع متبرکه شاخص و موقوفات مرتبط استان در راستای کمک به نیازمندان بهره گرفته خواهد شد، گفت: در این طرح به مناسبت فرا رسیدن ماه ضیافت الهی بسته های غذایی تهیه شده و در اختیار نیازمندان قرار گیرد.

کرمی با اشاره به اینکه هدف از اجرای این طرح تبدیل بقاع به قطب فرهنگی، تقویت بعد اجتماعی خدمات بقاع متبرکه، کمک به محرومان و اقشار آسیب پذیر و ترویج فرهنگ انفاق و دوستی است، افزود: جلب مشارکت متولیان موقوفات غیرمتصرفی، جلب مشارکت خیرین، بازاریان و افراد دارای توان مالی، جلب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «ضیافت همدلی» با استفاده از ظرفیت موقوفات در زنجان

اجرای طرح «ضیافت همدلی» با استفاده از ظرفیت موقوفات در زنجان