مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 03:352020-04-21سياسي

از روند «شهید» محسوب شدن جانباختگان حادثه تشییع پیکر شهید سلیمانی در کرمان چه خبر؟


مدیرکل بنیاد شهید استان کرمان با اشاره به اینکه در اسفندماه سال گذشته با تایید مقام معظم رهبری جانباختگان مراسم تشییع سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان، - از روند شهید محسوب شدن جانباختگان حادثه تشییع پیکر شهید سلیمانی در کرمان چه خبر؟ ایسنا/کرمان مدیرکل بنیاد شهید استان کرمان با اشاره به اینکه در اسفندماه سال گذشته با تایید مقام معظم رهبری جانباختگان مراسم تشییع سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان، شهید  اعلام شدند، بیان کرد: با رعایت پروتکل های بهداشتی به دلیل شیوع ویروس کرونا به خانواده های این عزیزان برای تشکیل پرونده فراخوان داده ایم و هم اکنون روند اداری این کار در بنیاد شهید در دست اقدام است.

احمد گروهی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به طرح ساماندهی گلزار شهدای کرمان گفت: در راستای ساماندهی گلزار شهدای کرمان (گلزار مرکزی که مقبره حدود 23 شهید در آنجاست) واقع در قطعه بالای گلزار، جلسات متعددی با استاندار، معاون عمرانی استاندار و شهردار کرمان برگزار شد که در این راستا طرح ساماندهی تصویب و پیمانکار آن مشخص شد.

وی افزود: طرح گلزار شهدای کرمانی یک طرح تیپ بوده که تقریبا مشابه سایر گلزارهای شهدای کشور است که پیمانکار متعهد شده که ظرف مدت یک ماه تا 45 روز طرح را تکمیل و تحویل دهد و این موضوع منوط به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از روند «شهید» محسوب شدن جانباختگان حادثه تشییع پیکر شهید سلیمانی در کرمان چه خبر؟

از روند «شهید» محسوب شدن جانباختگان حادثه تشییع پیکر شهید سلیمانی در کرمان چه خبر؟