مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 08:102020-04-21اقتصادي

برنامه های ویژه گلابگیری امسال در شهرستان کاشان برگزار نمی شود


رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور برنامه های ویژه گلابگیری در اردیبهشت امسال در شهرستان کاشان برگزار نمی شود.

- مهران سرمدیان در گفت و گو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و ستاد بحران شهرستان کاشان تمام مراکز اقامتی، گردشگری و تفریحی شهرستان کاشان تا اطلاع ثانوی تعطیل است، اظهار داشت: برنامه های ویژه گلاب گیری در اردیبهشت ماه امسال در سطح شهرستان کاشان برگزار نمی شود.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کل کشور ابراز داشت: شهرستان کاشان تا اطلاع ثانوی از پذیرش هرگونه گردشگر و مسافر معذور است.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کاشان همچنین از تعطیلی تمامی مراکز اقامتی، گردشگری و تفریحی شهرهای نیاسر، برزک و قمصر نیز خبر داد و تصریح کرد: هتل ها، بوم گردی ها و همچنین سفره خانه های سنتی نیز در سراسر سطح شهرستان کاشان از پذیرش مسافر و گردشگر معذور هستند.

وی خاطرنشان کرد: از عموم هموطنان و گردشگران عزیز می خواهیم در تا اطلاع ثانوی به هیچ وجه به شهرستان کاشان سفر نکنند تا امیدواریم که بعد از شکست کرونا و عادی شدن شرایط در خدمت گردشگران باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های ویژه گلابگیری امسال در شهرستان کاشان برگزار نمی شود

برنامه های ویژه گلابگیری امسال در شهرستان کاشان برگزار نمی شود