مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 08:152020-04-21اقتصادي

رکورد بارش های تهران شکسته شد/سهم آب بی سابقه 74 درصدی کشاورزی


مدیرعامل آب منطقه ای استان تهران گفت: میانگین بارش ها در استان تهران امسال نسبت به متوسط 50 سال گذشته 71 درصد افزایش داشته و این رکورد جدید است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، سید حسن رضوی، مدیرعامل آب منطقه ای استان تهران گفت: میانگین بارش ها در استان تهران امسال 380 میلی متر ثبت شده که نسبت به متوسط 50 سال گذشته 71 درصد افزایش داشته و این رکورد جدید است.

در سال آبی جدید شرایط بارندگی در استان تهران بسیار خوبی بوده است.

وی افزود: امسال نسبت به سال گذشته سال متفاوتی بود به این خاطر که بارش ها در سال گذشته بعد از سال های خشکسالی اتفاق افتاده بود و مشکلاتی از قبیل سیلاب، شکست مخزن ها و آبگرفتگی های فراوان را شاهد بودیم.

اما امسال از اول مهر سال 98 که بارش های آبی سال شروع شده و همچنان ادامه دارد و تا به امروز که فروردین به پایان رسیده است بارندگی ها تداوم داشته و به صورت برف و باران بوده است.

رضوی ادامه داد: بارش ها نسبت به سال قبل 11 درصد افزایش داشته و این یعنی اینکه شرایط استان تهران، از کشور هم به نسبت بهتر است و امیدواریم تا 31 شهریور 99 که پایان سال آبی جاری است بارندگی ها ادامه داشته باشد.

به گفته این مقام مسوول اگر بارش ها به همین طریق ادامه دار باشد رکورد بارش های ایستگاه ها در طول دوران بهره برداری زده خواهد شد و این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد بارش های تهران شکسته شد/سهم آب بی سابقه 74 درصدی کشاورزی

رکورد بارش های تهران شکسته شد/سهم آب بی سابقه 74 درصدی کشاورزی