مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 09:462020-04-21سياسي

سپاه پاسداران یادآور تدبیر حکیمانه امام راحل است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین مهدی ستوده مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل با صدور پیامی سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است: دوم اردیبهشت، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال 1358؛ یادآور تدبیر حکیمانه بنیانگذار فقید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام راحل عظیم الشان (ره) و حماسه هایی است که این نهاد متعهد، مردمی و برخاسته از بطن ملت رشید ایران از بدو تأسیس تاکنون رقم زده است.

رضایت امام راحل و امام خامنه ای (مدظله العالی) را جلب نماید و خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی باشد.

به عنوان یکی از اولین و اساسی ترین نهادهای انقلابی با هم آیندی آمادگی رزمی، معنویت، بصیرت انقلابی، اخلاق و اقدام به موقع و به هنگام در صحنه نبرد به همراه حفظ جوشش و روحیه انقلابی توانست رضایت امام راحل و امام خامنه ای (مدظله العالی) را جلب نماید و خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی باشد.

این نهاد مکتبی در سنوات اخیر در تمام صحنه ها به رویارویی با استکبار جهانی برخاسته و امروز دارای تجربه گران بها و ارزشمندی است که جایگزینی برای آن در جهان وجود ندارد.

مقابله با تحرکات امنیتی گروهک های تروریستی برانداز و جریان های ضد انقلاب، رویارویی با تهاجمات گسترده نظامی در دوران دفاع مقدس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه پاسداران یادآور تدبیر حکیمانه امام راحل است

سپاه پاسداران یادآور تدبیر حکیمانه امام راحل است