مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 10:352020-04-21حوادث

کشف محموله 420 کیلویی مواد افیونی در عملیات ضربتی پلیس یزد


فرمانده انتظامی یزد از کشف 246 کیلو حشیش و 174 کیلو تریاک طی یک عملیات اطلاعاتی ضربتی در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

- ایسنا/یزد فرمانده انتظامی یزد از کشف 246 کیلو حشیش و 174 کیلو تریاک طی یک عملیات اطلاعاتی ضربتی در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

سردار محمدرضا میرحیدری با بیان این که استان یزد از جمله نقاط پرخطر و ناایمن برای هرگونه قاچاق کالا و مواد مخدر است، اظهار کرد: در راستای مبارزه بی امان علیه سوداگران مرگ، ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر یزد با انجام کار اطلاعاتی از تردد قاچاقچیان با خودروهای سواری در محورهای مواصلاتی این استان مطلع و وارد عمل شدند.

وی با اشاره به رصد دقیق و شناسایی خودروهای اشرار، افزود: ماموران در یک عملیات ضربتی در محور کرمان- یزد دو دستگاه خودروی سواری حامل موادافیونی را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد، گفت: در بازرسی انجام شده از این خودروها 420 کیلو موادافیونی شامل 246 کیلو حشیش و 174 کیلو تریاک کشف و ضبط شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از سایت پلیس، سردار میرحیدری در پایان با بیان این که این محموله از زاهدان به مقصد استان های شمالی در حال حمل بود، خاطرنشان کرد: در این خصوص شش نفر از قاچاقچیان دستگیر و به مقامات قضایی معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف محموله 420 کیلویی مواد افیونی در عملیات ضربتی پلیس یزد

کشف محموله 420 کیلویی مواد افیونی در عملیات ضربتی پلیس یزد