مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 12:252020-04-21سياسي

کمک های مؤمنانه در رزمایش مواسات با حفظ کرامت افراد صورت گیرد


مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: کمک های مؤمنانه در رزمایش مواسات با حفظ کرامت افراد صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام احمد رضایی بعداز ظهر سه شنبه در ستاد عملیات فرهنگی و اجتماعی رمضان 1441( رزمایش مواسات) اظهار کرد: تبلیغات اسلامی در ماه مبارک رمضان در سه حوزه محتوا، رسانه و خدمات اجتماعی فعالیت خواهد کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه فعالیت های فرهنگی ما باید پیوست اجتماعی داشته باشد، بیان کرد: پیوست های اجتماعی تفسیر عملی روایاتی است که در فعالیت های فرهنگی بر منبرها و در سخنرانی ها می گوییم.

رضایی با بیان اینکه امروزه کمک مومنانه را در نقاط مختلف خراسان جنوبی مشاهده می کنیم، ادامه داد: کمک مؤمنانه و مواسات باید با مراعات آبروی افراد نیازمند صورت گیرد که گاه در این زمینه اشکالاتی مشاهده می شود.

رمضان جاری اعزام مبلغ نداریم وی با بیان اینکه فعالیت های فرهنگی و تولید محتوا را با شعار قرآن زنده است پیگیری می کنیم، بیان کرد: در رمضان سال جاری اعزام مبلغ را نخواهیم داشت ولی طرح هایی را با همدلی و همفکری در راستای تبلیغ و کمک مؤمنانه اجرایی می کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه منبر و هیئت مجازی را در ماه رمضان باید بیش از گذشته فعال کنیم، ادامه داد: می ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک های مؤمنانه در رزمایش مواسات با حفظ کرامت افراد صورت گیرد

کمک های مؤمنانه در رزمایش مواسات با حفظ کرامت افراد صورت گیرد