مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 18:252020-04-21سياسي

فرآیند تشکیل کمیته های نظارت بر مسابقات قرآنی اوقاف در بوشهر کلید خورد


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر از آغاز فرآیند تشکیل کمیته های نظارت بر مسابقات قرآنی مرحله شهرستانی اوقاف بوشهر خبر داد.

- ایسنا/بوشهر مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر از آغاز فرآیند تشکیل کمیته های نظارت بر مسابقات قرآنی مرحله شهرستانی اوقاف بوشهر خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا اسماعیل پور، عضو شورای فرهنگ عمومی روز جاری در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: طرح ضیافت الهی با هدف تقویت فضای معنوی انس با قرآن کریم و دعا و مناجات ویژه ماه بهار قرآن در سطح جامعه ارائه می شود و لازم است مراکز افق در بقاع متبرکه و آستان مقدس امامزادگان؛ ترتیبی اتخاذ نمایند تا با در نظر گرفتن ظرفیت ها و امکانات موجود،برنامه ریزی و اقدام لازم انجام شود.

وی با اشاره به اینکه تمامی استانها به دلیل همه گیری بیماری ویروس کرونا از برگزاری مراسمات و تجمعات با حضور جمعیت مردمی منع شده و محروم اند، افزود: در اجرای این طرح ملی، همه ملزم به رعایت دقیق دستورات و مسائل بهداشتی و طرح مراقبت و فاصله گذاری اجتماعی در تمام برنامه ها، تحت هر شرائط ضروری و لازم الاجرا خواهد بود و همگان باید در راستای جلوگیری از شیوع بیماری ویروس کرونا از هر اقدام مثبت و تاثیرگذار کوتاهی نکنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرآیند تشکیل کمیته های نظارت بر مسابقات قرآنی اوقاف در بوشهر کلید خورد

فرآیند تشکیل کمیته های نظارت بر مسابقات قرآنی اوقاف در بوشهر کلید خورد