مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 اردیبهشت 1399 ساعت 22:252020-04-21بين الملل

هلند ممنوعیت برگزاری رویدادهای عمومی را تا سپتامبر تمدید کرد


نخست وزیر هلند اعلام کرد محدودیت های پیشگیرانه به منظور مهار ویروس کرونا در کشور از جمله ممنوعیت برگزاری رویدادهای بزرگ عمومی نظیر جشنواره های موسیقی و ورزشی تا یکم سپتامبر تمدید شده است.

- نخست وزیر هلند اعلام کرد محدودیت های پیشگیرانه به منظور مهار ویروس کرونا در کشور از جمله ممنوعیت برگزاری رویدادهای بزرگ عمومی نظیر جشنواره های موسیقی و ورزشی تا یکم سپتامبر تمدید شده است.

این در حالی است که دولت هلند تصمیم به بازگشایی مدارس و برخی مؤسسات آموزشی گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از رویترز، مارک روته، نخست وزیر هلند اعلام کرد که محدودیت های پیشگیرانه به منظور مهار ویروس کرونا در کشور از جمله ممنوعیت برگزاری رویدادهای بزرگ عمومی نظیر جشنواره های موسیقی و ورزشی تا یکم سپتامبر تمدید شده است.

روته همچنین اعلام کرد که کاهش شیوع ویروس کرونا در کشور باعث شده است که مدارس ابتدایی و مهدکودک ها از 11 ماه مه مجدداً بازگشایی شوند.

وی خاطرنشان کرد که به منظور جلوگیری از بروز موج جدیدی از مبتلایان و قربانیان کرونا اعمال محدودیت های قرنطینه در کشور ضروری است.

بهتر است اکنون احتیاط کنیم تا اینکه بعدا پشیمان شویم.

مقامات نهاد بهداشت هلند اعلام کردند که تعداد کل موارد قطعی ابتلا به کرونا در کشور با گزارش 729 مورد دیگر در 24 ساعت گذشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هلند ممنوعیت برگزاری رویدادهای عمومی را تا سپتامبر تمدید کرد

هلند ممنوعیت برگزاری رویدادهای عمومی را تا سپتامبر تمدید کرد