مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 03:152020-04-21سياسي

97 درصد مردم ایلام در طرح غربالگری مشارکت کردند


استاندار ایلام با اشاره به 97 درصد مردم ایلام در طرح غربالگری مشارکت کردند، گفت: از مردم ایلام تقاصا داریم طرح فاصله گذاری هوشمند را رعایت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قاسم سلیمانی دشتکی شامگاه سه شنبه در گفتگوی ویژه خبری از صدا و سیمای مرکز ایلام اظهار کرد: از مردم شریف استان به خاطر همراهی ها در کمپین ها و پویش های مردمی که خیلی قوی با حضور بزرگان جوانان و هنرمندان اصحاب رسانه و فضای مجازی و صدا و سیما در نه به چهارشنبه سوری، نه به پنجشنبه و جمعه اخر سال، نه به سفر، نه به چادر زدن در طبیعت و آری به درخانه ماندن و همراهی با طرح فاصله گذاری اجتماعی تقدیر و تشکر می کنم.

وی با اشاره به اینکه اصناف و بازاریان استان ایلام در طرح فاصله گذاری اجتماعی همراهی خوبی کردند، افزود: بعد از اقدامات مذکور ما شاهد نتیجه کار شدیم تا هم آمار مبتلایان و هم فوتی ها به طور معنا داری کاهش یابد.

سلیمانی دشتکی تصریح کرد: چند روزی است که آمار مبتلایان کرونا استان بالا می رود چون رعایت نمی شود، در بازدید میدانی جمعه گذشته در مسیر ایلام تا چرداول داشتم قریب 1000 خودرو در طبیعت حضور داشتند و مردم دور هم جمع شده بودند و این وضعیت خطرناکی است.

وی با اشاره به اینکه اکنون که صنوف کم ریسک بازگشایی شده اند باید طرح فاصله گذاری هوشمند با اجرای کامل پروتکل های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

97 درصد مردم ایلام در طرح غربالگری مشارکت کردند

97 درصد مردم ایلام در طرح غربالگری مشارکت کردند