مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 اردیبهشت 1399 ساعت 03:302020-04-22اقتصادي

آجرپزی های جاجرم رغبتی به تولید ندارند!


شهرستان جاجرم با داشتن 4 کوره آجرپزی در حال حاضر به علت نبود کارگر آجر تولید نمی کند و حتی با توجه به داشتن امتیازاتی از قبیل برق و گاز باقیمت مناسب و چاه های آب در این منطقه خشک، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از جاجرم آجر یکی از مصالح ساختمانی است که برای ساخت وساز بسیار مورداستفاده و به بازار عرضه می شود.

شهرستان جاجرم با داشتن 4 کوره فعال آجرپزی در حال حاضر به علت نبود کارگر آجر تولید نمی کند و صاحبان این کوره ها علت تعطیلی کوره ها را سختی کار و نبود کارگر می دانند.

گفتنی است فعالیت کوره های آجرپزی به صورت فصلی و دوره ای است که در شهرستان جاجرم کوره ها به صورت سنتی و کارخانه ای در حال حاضر فعالیتی ندارند و آجری به بازار عرضه نمی کنند.

  حسینی یکی از شهروندان جاجرمی با گلایه از این که  کوره های آجرپزی، آجر تحویل بازار نمی دهند می گوید: چرا باید کوره های آجرپزی از منافع و امتیازات انحصاری این کارگاه ها شامل آب چاه عمیق و برق و گاز استفاده کنند ولی تولید نداشته باشند.

وی می افزاید: در حال حاضر دوماه است که کوره های جاجرم  آجر تولید نمی کنند یا  بدبینانه  اینکه عرضه نمی کنند.

رحیمی دیگر شهروند جاجرمی هم معتقد است از یک سو  قیمت تمام شده  آجر در این شرایط اقتصادی بسیار  بالا رفته و هزینه های  کارگر، بیمه و مالیات و گاز هم بر  هزینه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آجرپزی های جاجرم رغبتی به تولید ندارند!

آجرپزی های جاجرم رغبتی به تولید ندارند!